مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-04اقتصادي

فارس من| مشکل اعتباری و تملک دلیل نیمه تمام ماندن بلوار ابن سینا


معاون شهرداری شهر تویسرکان حل مشکل تملک اراضی و تامین اعتبار را دو مولفه مهم در تسریع عملیات اجرایی پروژه بلوار ابن سینا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، سوژه مورد پیگیری قرار گرفت.

معاون شهرداری شهر تویسرکان درباره پروژه ابن سینا در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تلاش بی وقفه شهرداری از حدود سال 87 تا به امروز برای تملک اراضی به منظور بازگشایی بلوار ابن سینا اظهار کرد: تملک و اعتبار دو موضوع مرتبط به هم و مهم در تسریع روند این پروژه است.

جلال جلیلوند گفت: برای تملک اراضی بسیاری از مالکان مساعدت کردند و قیمت کارشناسی را پذیرفته و معوض گرفتند؛ اما جلب رضایت برخی از مالکان در خصوص کم و کیف واگذاری زمین زمان بر شد.

وی با بیان اینکه پس از به نتیجه رسیدن توافقات با مالکین در مسیر لاین غربی بلوار ابن سینا عملیات زیر سازی و جدولگذاری انجام شد افزود: اما به دلیل افزایش قیمت ها برای آسفالت به مشکل تهیه قیر برخوردیم، امیدواریم در آینده نزدیک با تامین اعتبار این مشکل رفع شود.

معاون شهرداری شهر تویسرکان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا تاثیر مستقیمی بر درآمد شهروندان و رونق کسب و کار داشته، به تبع این موضوع هم بر درآمدهای شهرداری اثر گذاشته است اضافه کرد: البته در شرایط کرونا و افزایش حقوق و مزایا و جاری شهرداری ها ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مشکل اعتباری و تملک دلیل نیمه تمام ماندن بلوار ابن سینا

فارس من| مشکل اعتباری و تملک دلیل نیمه تمام ماندن بلوار ابن سینا